Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku n/Dunajcem poszukuje osoby do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Gródek n/Dunajcem dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Charakter umowy: umowa o świadczenie usług, umowa – zlecenie z możliwością przedłużenia na następny rok.
Okres obowiązywania umowy od listopada 2023 roku do grudnia 2024 roku.
Ogólny zakres wykonywanych czynności:
Nauka i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu (zgodnie z §2 pkt.1 lit. a, oraz § 2 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dn. 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych). Osoba wymaga rehabilitacji w zakresie integracji sensorycznej i fizjoterapii.
Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców.
Niezbędne wymagania:
1.Posiadane kwalifikacje do wykonywania zawodu: specjalisty w zakresie integracji sensorycznej i fizjoterapii.
2.Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zaburzonymi psychicznie zdobyte w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym;
5) warsztacie terapii zajęciowej;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt. 1 – 5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
3.Posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie:
1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
2) kształtowania nawyków celowej aktywności;
3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.
4.Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
5.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
6.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Obywatelstwo polskie.
8.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.
9.Osoba musi być dyspozycyjna, przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.
Wymagania dodatkowe
Do podpisania umowy niezbędne będą następujące dokumenty:
Komplet dokumentów należy złożyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną bądź elektroniczną na adres pomoc@opsgrodek.pl lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 23.10.2023r. na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, 33-318 Gródek n/Dunajcem 170 z dopiskiem „Specjalistyczne usługi opiekuńcze” Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 18 440-10-96 – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Gródku n/Dunajcem.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane